poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Kartuska (SIEDLCE)

Lumpek mieści się w pawilonach po przeciwnej stronie zajezdni tramwajowej.


Odzież na wagę. Bardzo dużo ciuchów w bardzo dobrym stanie. Ostatnio kupiłam sobie super spódnicę h&m i bluzeczkę Calvin Klein :) Ceny przystępne.

edit:
Godziny otwarcia: pon. - pt. --> 9.00-18.00,  sob. --> 9.00-13.00
Cennik:
Poniedziałek --> 48zł / kg
Wtorek --> 38zł / kg
Środa --> 28zł / kg
Czwartek --> 23zł / kg
Piątek --> 18zł / kg
Sobota --> 2zł za sztukę

Byłam raz, ale teraz będę tam zaglądać systematycznie.

Strona www: http://www.sklepyfart.pl/

Polecam!

2 komentarze:

  1. A ja byłam i jak dla mnie towar słaby. Nic fajnego nie wyszperałam :( Na Chełmie jest jeszcze lumpeks na tyłach pasażu, dość ciekawy. No i na Siedlcach przy Kartuskiej jak jedzie się od Centrum do góry po prawej stronie 'Angielska odzież na wagę' choć tam też nie wyszperałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fart na Kartuskiej dzisiaj był otwarty ostatni dzień ponieważ likwidują,a szkoda bo można był coś fajnego trafić i obsługa była miła.

    OdpowiedzUsuń