piątek, 13 lipca 2012

Przeniesiony/Zamknięty - Warneńska (MORENA)

edit: UWAGA!!! Lumpek został przeniesiony... i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że nigdzie nie napisano gdzie :((( Może Wy wiecie? (14.05.2013)

Pierwszy lumpek jaki chcę po krótce opisać mieści się przy ulicy Warneńskiej na Morenie.


Lumpeks odkryty tak na prawdę przez przypadek. Jakieś dwa tygodnie temu wybrałam się do osławionego Fuksa (o nim w innym poście), szłam Moreną od ulicy Bulońskiej, następnie weszłam na ulicę Rakoczego i tak oto zauważyłam, że coś się dzieje... Na szybach były powywieszanie informacje z promocjami jakie są dane dnia. Weszłam...

Godny polecenia lumpeks. Ciuchy w bardzo dobrym stanie. Zdarzają się nówki. Dużo firmowych rzeczy (ostatnio znalazłam torbę listonoszkę LV). Czysto, pachnąco :) POLECAM!!!!


Krótka charakterystyka:
1. Cennik - na wagę  (później podam dokładne dane :))
2. Dostawa - chyba poniedziałek, nie pamiętam :/ (jak sprawdzę to dam znać :))
edit: dostawa jest w poniedziałek; we wtorek jest podobno "dokładka"; raz na miesiąc jest dostawa torebek oraz tzw. "pudelka angielskiego"
Godziny otwarcia: pon.-pt. --> 9.00-18.00, sob. --> 9.00-13.00
3. Duuuużo towaru (dużo sukienek wyjściowych, dużo spodni, dużo wszystkiego)


5 komentarzy:

  1. Byłam ciekawa jak u nich z towarem. Przechodzę w okolicach bardzo często ,a jakoś jeszcze tam nie dotarłam :/. Jednak skoro piszesz ,że warto to muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lumpeks został przeniesiony-tylko gdzie????????

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie gdzie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. także chciałabym wiedzieć gdzie???:(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny lukpik był, a dzis tylko informacja z numerem by wynajac lokal:) nie zapomne jak w sobote pol godziny wczesniej ustawialy sie igromne kolejki by kupic cos fajnego za 2 zl:) ma sporo ciuszkow od nich dlatego żaluje ze go zlikwidowali?/przenieśli? jesli ktos cos bedzie wiedzial niech da znac:)

    OdpowiedzUsuń